Toyota 88C-V
2006.03.06. 21:18
Az építést a motorral kezdtem. Már az elején elhatároztam hogy feljavítom az erőforrást. Ehhez Sakatsu rögzítőket, átlátszó és fonott kébeleket és saját gyártású alaktrészeket fogok felhasználni. Az üzemanyagbefrecskendező rendszer injekciós tűből és pici műanyag hengerekből áll össze. A kék és piros rögzítők a Sakatsu termékei.
A motort az összeállítási rajz szerinti színekre fújtam
A lengéscsillapítón a rugókat valódi rugokra cseréltem. Erre a célra tökéletesen megfelelnek a billentyűzet apró rugói.
A fékhűtő levegőbeömlőit Renaissance karbonmatricával vontam be
A leömlőket és a kipufogót Alclad króm festékkel fújtam le. Majd átlátszó narancs, piros, kék és ezek keverékeivel hőterhelés nyomait fújtam fel retuspisztollyal
A gázkar és bovden a következő anyagokból készült: Injekciós tű és egy régi Corsair maratásdarabjai.
|